Flafini - muffini bez jaja i mliječnih proizvoda


Flafini? Daaa, divno fluffy muffini :).

E, ovaj recept za muffine svakako vrijedi isprobati. Nema u njima ni jaja ni mliječnih proizvoda, a ipak su predivno pjenasti, mekani, savršeno ukusni. Savršen bazni recept za savršene muffine :).
I vjerujte mi da pritom nimalo ne pretjerujem - zadnjih par tjedana radim ih bar svaki drugi dan :).
Recept sam našla ovdje, samo sam smanjila mjere tako da od ove količine možete napraviti 12 komada tj. 1 kalup muffina.







Suhi sastojci:
180g brašna
150g šećera
1 žličica praška za pecivo
2 i pol žlice kakaa

Mokri sastojci:
1 žlica octa
200ml hladne vode
100ml ulja
1 žličica ekstrakta od vanilije
100g dodataka - sjeckane čokolade po želji, lješnjaka, oraha, višanja. malina, suhog voća...


Pomiješati posebno suhe, posebno mokre sastojke pa ih spojiti zajedno i velikom žlicom lagano promiješati. Dodati željene dodatke i sve još kratko promiješati.

U kalup za muffine stavite papirnate košarice pa uspite smjesu do 2/3 košarice.
Peći na 180°C oko 15 minuta.

Print

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Nisam probala bez octa, al možda bi se moglo zamijeniti sa žlicom limunoca soka.

      Izbriši
  2. Bok! A koji ocat stavite?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-pošta: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Veronica, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajmove pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od njih, ako želite biti upućeni da podnesete zahtjev za zajam kao i mi, kontaktirajte putem e-pošte: Davidsonalbertloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije