Muffin pita s jabukama

Otkad sam otkrila Pinterest satima bih mogla sjediti i gledati, uživati, klikati, pa opet uživati... Divno i vrlo inspirativno. Jedan od prvih recepata koje sam tamo uočila bio je ovaj za Apple pie streusel muffins. Privukla me je slika, a onda i upute za pripremu... Doduse, nije mi baš mi jasno treba li zaista za 12 muffina baš 3 šalice (po 2,5dl) brašna i već sam krenula smanjivati količinu, a onda sam se ipak odlučila slijediti recept točno onako kako piše i bez i najmanje izmjene. To mi, inače, jako teško pada, al ovog puta se nisam razočarala jer zaista ništa nije trebalo mijenjati. Dobila sam predivne, visoke, sočne muffine. A ovaj crumble posip koji muffinu daje dojam pite od jabuke je genijalan i zaista ga vrijedi isprobati baš ovako na muffinu.









3 šalice oštrog brašna
1 i pol žličica cimeta
pola žličice naribanog muškatnog oraščića
1 šalica mlijeka
pola šalice smeđeg šećera
1/3 šalice tekućeg jogurta
1/4 šalice ulja
1/2 šalice šećera
2 jaja
2 žličice praška za pecivo
malo soli
3 jabuke - oguljene i narezane ili naribane na tanke ploške

za posip:
 1/4 šalice smeđeg šećera
3 žlice brašna
3 žlice hladnog maslaca
1/3 šalice grubo narezanih lješanjka ili krokanta



Ugrijte pećnicu na 200°C.
U manjoj posudi pomiješati namirnice za posip. Vilicom izraditi mrvice te ostaviti na hladnom do upotrebe.
Posebno pomiješati brašno sa začinima i praškom za pecivo.
U drugu posudu staviti jaja, šećere, mlijeko, jogurt, ulje i malo soli. Dobro izmiksati te te lagano umiješati prvo brašno, a onda i jabuke.
U kalup za muffine staviti papirnate košarice te žlicom rasporediti smjesu u 12 kalupića. Puniti do vrha. Posuti posipom svaki muffin.
Peći 5 minuta na 200°C, pa smanjiti temperaturu na 180°C i peći još 20-25 minuta.
Ohladiti i poslužiti.

Verzija za ispis









Primjedbe

  1. Odlicno zvuce! Ako stignem, probacu ih...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ! Povirila sam i ja na Pinterest i zbilja bi se moglo satima pregledavati. Muffini super izgledaju , a meni je posebno drago što su sa jabukama, odlični !

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda, kao jednostavnija pita od jabuka.
    A Pintarest mi je kao ovisnost.

    OdgovoriIzbriši
  4. jesu, bas su fini, al moja djeca ih ipak jedu tako da gore namazu jos i nuteluu :). Pinterest i meni prelazi u ovisnost :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije