Vinski kuglof

Još jedan kuglof u nizu :). Tražeći nedavno recept za kuglof sa šipkom naišla sam na tvrdnju da su osnovni i najpoznatiji kuglofi - mramorni i vinski. Mramorni sam odavno upoznala, al vinski nisam. I naravno, čekala sam prvu priliku da i njega napravim. Nije me razočarao. Naprotiv. Hvarsko vino i začini daju pravu zimsku aromu, čokolada naglašava taj štih, a opet je mekan i sočan.
Recepte sam pronašla na gastrodiva.bloger.hr i Red wine chocolate bundt cake i prilagodila ih svom ukusu i stanju u hladnjaku.







4 jaja
150g šećera
1 vanilin šećer
250g maslaca sobne temperature
1 velika žlica cimeta
na vrh noža muškatnog oraščića
na vrh noža kardamoma ili limunove korice
4 velike žlice kakaa
125ml crnog vina
250g brašna
1 prašak za pecivo
100g grubo nasjeckane čokolade.






Žumanjke pjenasto istući s šećerom i vanilin šećerom. Dodati omekšali maslac i začine te kakao. Uliti vino i sve dobro izmiksati. Posebno istući bjelanjke u čvrsti snijeg te velikom žlicom naizmjence umješati bjelanjke i brašno s praškom za pecivo te lagano umiješati nasjeckanu čokoladu. Uliti u namašćen i pobrašnjen kalup za kuglof.

Peći prekriveno papirom za pečenje 50-60 minuta na 180°C.

Ohladiti i posipati šećerom u prahu ili prelijte glazurom od čokolade.


Primjedbe

Objavi komentar

Najčitanije